穆芝

Spirk|ECE|苏美苏|蝙超只吃不产

Easily - Muse

八音:

实在是非常喜欢这首歌,忍不住拿出来分享,也强烈推荐一下这首的歌词:3


Let your inhibitions go

Make every touch electrical

When you're feeling beautiful

Will you remember me?

I want to touch you deep inside

And find the secrets that you hide

When your fears are cast aside

Easily forgotten love

It's not so easily

I just want to let you know

My mind refuses to let you go

I wanna hypnotise you so

You will remember me

music

Easily the best I ever had


之前写茂灵的时候一直听着这首,你会记得我吗,当你担心被抛弃的时候,你会记得我吗,容易被遗忘的爱情,我只是想让你知道,我的心拒绝你走,容易被遗忘的爱情,是我曾经拥有的最美的一次。

评论(1)
热度(8)
返回顶部
©穆芝 | Powered by LOFTER